Utcafórumon jelentette be pénteken Lázár János, építési és közlekedési miniszter és Ughy Attila a főváros XVIII. kerületi polgármesterjelöltje az utolsó fővárosba vezető dízelüzemű vasútvonal korszerűsítését.
A tervek szerint a kijelölt Szolnok−Kecskemét−Székesfehérvár−Győr nyomvonalsávon kétvágányú, villamosított, 100-120 km/h sebességre alkalmas pálya épül majd, részben új nyomvonalon.
A Kecskemétet is érintő, tervezett vasútfejlesztések egyik legígéretesebbje, a Budapest–Lajosmizse vonal gáncsolásáról írt ma a Facebookon Vitézy Dávid, az ismert közlekedési szakértő. A főváros XVIII. kerülete és Gyál önkormányzata ugyanis nem támogatja a rajtuk áthaladó pálya modernizálását, járatsűrítését és a sebességhatár emelését. Erről előterjesztést készítettek elő a kerület június végi képviselő-testületi ülésére.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlapon - kizárólag a felhasználói élmény fokozásának érdekében - ún. sütiket alkalmazunk. A hírportál használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.